Máme za sebou první vrh

06.06.2022

Z naší chovatelské stanice v pátek odešlo poslední štěňátko. Tak si myslím, že by se hodilo nějaké to shrnutí celých dvou měsíců. Jednou větou bych řekla, že to byla velká štěněčí jízda, která byla náročná, ale zároveň ta nejúžasnější věc, kterou jsem zažila. Velice mě to se štěňátky bavilo, od prvního dne, co se narodila až do toho posledního dne, kdy odjížděla do nových rodin. Byly to velmi náročné dva měsíce, ale jsem velmi ráda, že jsme to všechno zvládli. Zároveň bych chtěla moc poděkovat všem, kteří mi s naším vrhem pomohli, obrovské díky patří mé mamince a tátovi za propůjčení jejich domu a pomáhání s výchovou štěňátek, velice děkuji Ivče Hřebíčkové za morální pomoc a porodní asistenci, další díky posílám Irence Zárubové za vypůjčení potřeb pro miminka, další obrovské poděkování patří naší úžasné veterinářce Libušce Štorkové, která pomohla štěňátkům na svět a zajistila nám veterinární pomoc, další velké díky posílám Janičce Taubrové za vypůjčení ohrádek. Velké poděkování patří mé drahé polovičce Vojtovi, který při mě vždy stojí, když si něco vymyslím. Moc děkuji všem majitelům štěňátek za jejich lásku a péči, kterou miminkům dávají takže Pavlínko, Tome, Markét, Stando, Nikčo, Filipe, Vanesko, Lukáši, mamko a táto, přeji vám všem spoustu společných zážitků a let. Na konec bych chtěla moc poděkovat všem návštěvám, které si udělali čas a přijeli se do naší CHS podívat. 


Co pak jen říct na závěr? Áááááá už to mám! V létě 2023 pojedeme za dalším ženichem, doufám že se nám zadaří a přivezeme vrh Beatus! Máme se na co těšit. No je na čase hledat tatínka. :) 

2021 Aurum Cor Meum  | Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky